Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 03:38 Publikacja: 20.06.2024 14:05
Foto: Adobe Stock
Urząd Transportu Kolejowego przedstawił najnowsze statystyki dotyczące sprzedaży biletów kolejowych i udziałów poszczególnych kanałów sprzedaży. Rośnie zdecydowanie popularność kanałów cyfrowych (aplikacji i internetowych systemów sprzedaży), spada zaś popularność kas na stacjach i dworcach. Wciąż chętnie kupujemy bilety u konduktorów, a sprzedaż w biletomatach maleje bardzo nieznacznie.
Ogółem w kanałach cyfrowych sprzedano w 2023 r. 42,9 proc. biletów (wzrost o 8 punktów procentowych w stosunku do 2022 r.), w kasach 25,5 proc. (spadek o ok. 3,8 pp), w biletomatach na stacjach 7,7 proc. (mniej o 0,7 pp), a w biletomatach w pociągach 1,1 proc. (bez zmian). U konduktorów kupiono 18,4 proc. biletów (spadek o 2,4 pp). W pozostałych kanałach dystrybucji nabyto 4,5 proc. biletów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas