JetBlue ogłosił swe plany dotyczące połączeń przez Atlantyk w 2019 r. na Lotniczym Forum w Paryżu. Dwa lata później uruchomił pierwsze połączenie do Londynu, teraz ma już 5 lotów dziennie (trzy z N. Jorku, dwa z Bostonu) i chce przyspieszyć wchodzenie do Europy, zaczynając od Francji. Z początkiem lipca linia uruchomiła pierwsze regularne połączenie z Nowego Jorku do Paryża.
Prezes Robin Hayes przebywający z tej okazji we Francji przedstawił dziennikowi „La Tribune” plany linii, praktycznie nieznanej w Europie. Ceny biletów zależą od taryfy i różnych warunków (termin zakupu, możliwość zwrotu pieniędzy w razie rezygnacji w ostatniej chwili), natomiast w każdym przypadku obejmują serwis na pokładzie: posiłki, rozrywkę, dostęp do szybkiego internetu. Pasażer nic nie dopłaca ani w klasie ekonomicznej (114 miejsc) ani w biznesie (24 miejsca) w samolocie A321neo LR/XLR o wydłużonym zasięgu.