Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 12:31 Publikacja: 05.07.2023 17:25
Także sowiecki An-2 znany jako „kukuruźnik”, może zaraz przestać latać, bo zawiera zachodnie częśći
Foto: Bloomberg
Na tle masowych antyrosyjskich sankcji nałożonych w związku z rosyjską inwazją na Ukrainę rosyjskie linie lotnicze stanęły przed ryzykiem wstrzymania lotów samolotami An-2. Ta lekka wielozadaniowa maszyna doskonale się sprawdza w obsłudze małych, trudno położonych lądowisk Dalekiego Wschodu i Syberii.
Paweł Nienastjew dyrektor generalny Moskiewskiego Lotniczego Zakładu Naprawczego, przyznał gazecie RBK, że są ogromne problemy z dostawami i wzrostem cen części zamiennych do An-2. Zapowiedział konieczność wyprodukowania w Rosji około 60 części do tych samolotów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas