Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 17:12 Publikacja: 04.06.2023 18:20
Foto: Bloomberg
Firmy lotnicze przewidywały problemy z dostawami podzespołów przez co najmniej 18 miesięcy, ale Aengus Kelly jest zdania, że te trudności utrzymają się do początku następnej dekady. — Najważniejszym elementem długoterminowym są ograniczenia w dostawach, które będą odczuwane przez wiele lat — powiedział Kelly w wywiadzie. Będą dotyczyć linii produkcyjnych, a dotkną także usługi naprawcze, w których już powstał poślizg w terminach.
Szef Boeinga, Dave Calhoun stwierdził kilka dni wcześniej, że problemy z dostawami potrwają bardzo długo. Poproszony na Qatar Economic Forum o sprecyzowanie tego kresu zwrócił uwagę na wielkość zamówień w Boeingu, których realizacja potrwa 5-6 lat. — Uważamy dokładnie to samo, czy to chodzi o kwestie dotyczące kadłubów, silników, mocy naprawczych i przeglądów konstrukcji nośnej i silników — dodał Kelly do oceny Calhouna, mówiącej o okresie 5 lat.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas