Aktualizacja: 24.05.2025 02:26 Publikacja: 03.06.2023 15:12
Foto: Bloomberg
Jak poinformował Departament Transportu Stanów Zjednoczonych, British Airways nie wypełniły obowiązku wypłaty odszkodowań w odpowiednim czasie dla pasażerów, których loty zostały odwołane bądź przełożone w trakcie pandemii COVID-19. Chodzi o rejsy z bądź do USA – donosi BBC.
Do Departamentu Transportu miało wpłynąć ponad 1200 skarg na brytyjskiego przewoźnika. Od marca do listopada 2022 roku linie instruowały pasażerów, by w przypadku odwołanych bądź przełożonych istotnie w czasie lotów kontaktowali się telefonicznie z biurem obsługi klienta. Problem w tym, że wielu podróżnych nie było w stanie nawet miesiącami dodzwonić się na wyznaczony numer. Przewoźnik nie uwzględnił w tym czasie żadnego innego sposobu składania prób o uzyskanie odszkodowania, choćby poprzez formularz na stronie.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas