Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 10:13 Publikacja: 22.09.2022 18:59
Foto: Adobe Stock
Firmy leasingu samolotów, które przyczyniły się do trzykrotnego zwiększenia od 2019 r. liczby konwersji maszyn osobowych na towarowe, mają teraz do czynienia nie tylko z malejącymi stawkami w przewozie lotniczym i w wynajmie samolotów towarowych, ale co gorsze, z nadmiarem takich samolotów albo z koniecznością zaprzestania tych przeróbek. — Wzrost takich konwersji wywołał nawet zaniepokojenie, że dojdzie do bańki spekulacyjnej — stwierdził Chris Seymour, szef analiz rynku lotniczego w firmie doradczej Ascend by Sirium. Obawia się, że w połowie dekady może dojść do zastoju tej działalności.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas