Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 09:52 Publikacja: 02.08.2022 13:54
Kolejka do kontroli bezpieczeństwa na lotnisku Schiphol w Amsterdamie
Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman
Nowe cięcia mają obowiązywać całą jesień, czyli przynajmniej do 31 października 2022.
W lipcu i sierpniu lotnisko Schiphol ustawiło limit na 72,5 tys. pasażerów dziennie i sytuacja zaczęła się powoli normować. Tymczasem jesienią cięcia mają być jeszcze głębsze: dla września limit pasażerów ustalono na poziomie 67,5 tys. i w październiku na 69,5 tys. — wynika z informacji publikowanej przez port w Amsterdamie. Zdaniem zarządu lotniska dramatu nie powinno być, bo i liczba podróżujących zazwyczaj w tych miesiącach jest mniejsza, niż latem. Nawet jeśli weźmie się pod uwagę, że w październiku przypada jesienna przerwa w szkołach. Zdaniem KLM nie powinno także dojść do odwołania kolejnych rejsów, chociaż przewoźnik przyznaje, że miejsc w samolotach będzie mniej, niż zazwyczaj. Czytaj: musi być drożej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas