Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 03:59 Publikacja: 11.07.2022 12:46
Foto: AFP
Holenderska linia w Europie korzysta przede wszystkim ze swojego centrum przesiadkowego - na amsterdamskim lotnisku Schiphol. I linia i lotnisko nie są jednak w stanie sobie poradzić ze wzrostem popytu na podróże tego lata.
Lotnisko w Amsterdamie ma kłopoty z brakiem kontrolerów bezpieczeństwa i bagażowych. KLM nie ma wystarczającej liczby pracowników naziemnych, ale zaczyna również brakować załóg. I port i przewoźnik próbowały najróżniejszych środków zaradczych ograniczając przepustowość lotniska i liczbę przewożonych pasażerów. Ostatecznie Schiphol administracyjnie ograniczył liczbę obsługiwanych rejsów, a KLM po wstrzymaniu sprzedaży biletów teraz informuje, że do 28 sierpnia 2022 anuluje codziennie od 10 do 20 lotów powrotnych na trasach europejskich. Natomiast sprzedaż pozostałych miejsc na lotach KLM i KLM Cityhopper w siatce europejskiej zostanie mocno ograniczona. Linia nie wyklucza jednak kolejnych ograniczeń w następnych miesiącach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas