Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 08:46 Publikacja: 29.06.2022 14:52
Foto: Bloomberg
—Tak, rzeczywiście otrzymaliśmy wnioski od kilku rosyjskich linii lotniczych, aby wyrejestrować eksploatowane przez nich samoloty — potwierdził Thomas Duncan, dyrektor generalny Bermuda Civil Aviation Authority (BCAA). — Ale gdybyśmy to zrobili, naruszylibyśmy prawo międzynarodowe — dodał.
Rosyjscy przewoźnicy rejestrowali maszyny wypożyczone w zachodnich firmach leasingowych na Bermudach, bo w ten sposób unikali płacenia podatków. W chwili rosyjskiej inwazji na Ukrainę główne linie lotnicze Rosji miały w swoich flotach ponad 750 takich samolotów. Leasingodawcy chcieli je odebrać, ale Rosjanie mieli inny pomysł i szybko je znacjonalizowali, odbierając sobie tym samym możliwość latania nimi na większość lotnisk świata.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas