Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 12:48 Publikacja: 21.04.2022 17:44
Foto: Fot. Bloomberg
Koncern przewidywał początkowo uporanie się ze wszystkimi problemami do kwietnia, ale przesunął termin wznowienia dostaw na maj. Nie udało mu się jednak dokonać napraw w około stu samolotach i poddania ich skrupulatnej kontroli technicznej w związku z zaostrzonymi wymaganiami urzędu lotnictwa FAA. Ostatecznie koncern przestał ogłaszać publicznie, kiedy spodziewa się zgody FAA na wznowienie dostaw. A bardzo mu na tym zależy, bo łączne koszty tych komplikacji wyniosły 5,5 mld dolarów, koncern potrzebuje gotówki zamrożonej w niedostarczonych maszynach i chce wznowić ich produkcję — pisze Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas