Reklama
Rozwiń

Do Rosji można dolecieć. Ale coraz trudniej, drożej i dłużej

Po zamknięciu amerykańskiej przestrzeni powietrznej dla rosyjskiego lotnictwa samolotom Aeroflotu i S7 pozostały rejsy do Turcji, Chin, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Kataru i stamtąd dalej w świat.

Publikacja: 02.03.2022 13:27

Do Rosji można dolecieć. Ale coraz trudniej, drożej i dłużej

Foto: Bloomberg

W sieci jest mnóstwo relacji pasażerów, którzy próbowali się w końcu ostatniego tygodnia dostać do Moskwy i St Petersburga. Ci, którym po wielu perturbacjach się udało, teraz zastanawiają się, czy rzeczywiście była to dobra decyzja, bo nie są pewni, czy uda im się stamtąd wylecieć. Turkish Airlines, Emirates i Qatar Airways nadal latają na rosyjskie lotniska. Ale gdybyśmy chcieli skorzystać z ich połączeń i lecieć do Moskwy, to trzeba się liczyć z dużymi wydatkami. Np. bilet powrotny Qatar Airways z Warszawy w klasie ekonomicznej na najbliższy poniedziałek, 7 marca i z powrotem po 10 dniach, to wydatek 12,9 tysiąca złotych.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
United Airlines znów będzie latać do Izraela. Europejskie linie jeszcze czekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Transport
Ukraina wjedzie do Polski na europejskich torach
Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS