Aktualizacja: 14.01.2018 10:41 Publikacja: 14.01.2018 10:05
Foto: 123RF
Przedstawiciele rodzin ofiar ubolewają, że raport pomniejsza odpowiedzialność producenta samolotu, Airbusa, który wraz z przewoźnikiem został w marcu 2011 objęty śledztwem w spawie nieumyślnego spowodowania śmierci. To piąty już raport ekspertów, którzy tym razem nie uwypuklili złego działania systemu ogrzewania sond Pitota, dostarczających informacji o prędkości samolotu, a szybko po starcie zamarzły. Uznali, że „utrata danych o prędkości i jej konsekwencje były zgodne z koncepcją samolotu”, podobnie jak działania sygnałów alarmowych.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas