Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.03.2021 14:55 Publikacja: 25.03.2021 14:55
Foto: Bloomberg
Ma to być tym razem ponad 650 osób, które opuszczą firmę do roku 2023. Czyli restrukturyzacja powinna zakończyć się akurat w momencie, kiedy według większości prognoz ruch lotniczy zacznie się odradzać. Wcześniej austriacki przewoźnik obniżył koszty negocjując warunki wynajmu samolotów z firmami leasingowymi, zmniejszył powierzchnie biurowe oddając 4 z 8 pięter wykorzystywanych na lotnisku w Wiedniu. — Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności jaką mamy wobec Austriaków i zamierzamy spłacić nasze zadłużenie tak szybko, jak to będzie możliwe, a w każdym razie kiedy tylko rynek się ożywi — tak tłumaczyła pracownikom nowe cięcia kosztów Alexis von Hoensbroech, prezes Austrian Airlines.
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Największe zakłócenia lotów są odczuwalne w połączeniach wewnątrz Bliskiego Wschodu. Przestrzeń powietrzna nad I...
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas