Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 20:40 Publikacja: 16.12.2021 16:16
Foto: Fot. Bloomberg
Inwestorów zawsze interesuje liczba dostarczonych samolotów, bo to oznacza dopływ gotówki dla producenta, szczególnie teraz w kryzysie sanitarnym. Listopad okazał się lepszy od października, gdy koncern podał liczbę 27 sztuk, a rok wcześniej, gdy trwał kryzys z MAXami — tylko siedem. Tym razem znów dominowały samoloty wąskokadłubowe, było ich 28, w tym 10 dla Ryanaira.
Norwegia odebrała jeden samolot do patrolowania morza P-8, będący pochodną B737, FedEx i UPS dostały po jednym B767, resort obrony Egiptu jeden B747-8, a lotnictwo wojskowe USA dwa samoloty cysterny B767. Listopad był kolejnym miesiącem, w którym producent nie był w stanie przekazać żadnego dreamlinera. Wprowadzanie w nich przeróbek i napraw oraz kontrole techniczne potrwają do kwietnia — pisze Reuter. Po 11 miesiącach Boeing wydał 302 samoloty, ponad dwukrotnie więcej niż rok temu, gdy było ich 119.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas