Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 08:58 Publikacja: 16.12.2021 16:16
Foto: Fot. Bloomberg
Inwestorów zawsze interesuje liczba dostarczonych samolotów, bo to oznacza dopływ gotówki dla producenta, szczególnie teraz w kryzysie sanitarnym. Listopad okazał się lepszy od października, gdy koncern podał liczbę 27 sztuk, a rok wcześniej, gdy trwał kryzys z MAXami — tylko siedem. Tym razem znów dominowały samoloty wąskokadłubowe, było ich 28, w tym 10 dla Ryanaira.
Norwegia odebrała jeden samolot do patrolowania morza P-8, będący pochodną B737, FedEx i UPS dostały po jednym B767, resort obrony Egiptu jeden B747-8, a lotnictwo wojskowe USA dwa samoloty cysterny B767. Listopad był kolejnym miesiącem, w którym producent nie był w stanie przekazać żadnego dreamlinera. Wprowadzanie w nich przeróbek i napraw oraz kontrole techniczne potrwają do kwietnia — pisze Reuter. Po 11 miesiącach Boeing wydał 302 samoloty, ponad dwukrotnie więcej niż rok temu, gdy było ich 119.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas