Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2018 10:42 Publikacja: 12.06.2018 21:00
Foto: Fotolia
– Uprzedzam, nie ma takiej opcji, nawet jeśli pojawi się rekomendacja pozostawienia Okęcia jako lotniska lokalnego, by nie powstał w Polsce Centralny Port Komunikacyjny. Poczekajmy na wyniki analiz, które ma przeprowadzić na zlecenie PPL jedna z międzynarodowych wyspecjalizowanych firm – podkreśla Mikołaj Wild. Wiadomo, że nie będzie to brytyjski Arup, który przygotowuje dla PPL analizę lotniska w Modlinie, ani też Zrzeszenia Międzynarodowego Transportu Lotniczego (IATA).
– Dla mnie jako dyrektora Lotniska Chopina po otwarciu CP funkcjonowanie portu na Okęciu nie ma ekonomicznego sensu – przekonywał podczas konferencji w Warszawie Mariusz Szpikowski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas