Aktualizacja: 11.12.2024 13:40 Publikacja: 26.10.2021 18:30
Foto: Adobe Stock
W III kwartale liczba podróżnych wzrosła do 28 proc. stanu sprzed pandemii, a frachtu do 90 proc., ale lotnisko straciło 3,4 mld funtów (4,68 mld dolarów) z powodu zaniku ruchu. Podobny okres 5 lat odradzania się przewozów przewiduje operator lotnisk w Hiszpanii, AENA, natomiast ADP odpowiadająca za lotniska w Paryżu uważa, że poziom 90 proc. sprzed pandemii osiągnie w 2024 r. — pisze Reuter.
Heathrow odprawiające dużo lotów transkontynentalnych, straciło w ubiegłym roku prymat w Europie na rzecz paryskiego CDG. Stara się zmniejszyć skutki zapaści podnosząc opłaty lotniskowe przewoźnikom i apeluje do rządów o rezygnowanie z testów wobec zaszczepionych podróżnych.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Budowa drogi ekspresowej S16 na odcinku Olsztyn-Biskupiec to pierwszy projekt GDDKiA w Polsce dla którego wdrożono zaktualizowane dokumenty kontraktowe w sprawie przepisów techniczno-budowlanych. Co to oznacza? Na jakim etapie jest ta inwestycja?
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
W punktualności PKP są lepsze od Deutsche Bahn, ale w sposobie rezerwacji niemal najgorsze w Europie. Ranking kolei w Europie wygrywają Włosi, Szwajcarzy i prywatny przewoźnik z Czech, który chce wjechać do Polski.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Rosji coraz bardziej brakuje dobrze wyszkolonych pilotów maszyn cywilnych. To dlatego dochodzi do problemów przy lądowaniu i maszyny kończą w polu bądź z uszkodzonym podwoziem.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Rzeszowskie centrum logistyczno-przemysłowe dostarczy na rynek ponad 52 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.
Deweloper, spółka GLP, rozpoczął budowę swojego drugiego centrum logistycznego w Lędzinach. Obiekt zaoferuje 40 tys. mkw. powierzchni.
Rosyjskie cła wywozowe dotyczą także chińskiego tranzytu. Z tego powodu tamtejsi eksporterzy część towarów wysyłają morzem.
Kazachstan od wielu lat realizuje plan rozwoju sieci transportowej. Tylko w ostatnich latach wybudowano 2500 km sieci kolejowej, a inwestycje w tym sektorze osiągnęły poziom ponad 31 mld euro.
W punktualności PKP są lepsze od Deutsche Bahn, ale w sposobie rezerwacji niemal najgorsze w Europie. Ranking kolei w Europie wygrywają Włosi, Szwajcarzy i prywatny przewoźnik z Czech, który chce wjechać do Polski.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas