Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2018 21:28 Publikacja: 24.06.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Nad sensownością budowy CPK i centralizacją ruchu lotniczego zastanawia się wiceprezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR Adrian Furgalski. Wskazuje na znakomicie rozwijające się porty regionalne, które obsługują 60 procent ruchu lotniczego w kraju, i przewoźników niskokosztowych, którzy zajęli prawie 60 procent rynku. – CPK nie jest lotniskiem dla nich, gdyż będzie za drogie. Widać także zwrot LOT-u ku portom regionalnym, mam na myśli połączenia atlantyckie z Krakowa czy Rzeszowa i rejsy do Izraela – wymienia Furgalski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym, którego używamy w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. P...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas