Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.06.2018 21:28 Publikacja: 24.06.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Nad sensownością budowy CPK i centralizacją ruchu lotniczego zastanawia się wiceprezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR Adrian Furgalski. Wskazuje na znakomicie rozwijające się porty regionalne, które obsługują 60 procent ruchu lotniczego w kraju, i przewoźników niskokosztowych, którzy zajęli prawie 60 procent rynku. – CPK nie jest lotniskiem dla nich, gdyż będzie za drogie. Widać także zwrot LOT-u ku portom regionalnym, mam na myśli połączenia atlantyckie z Krakowa czy Rzeszowa i rejsy do Izraela – wymienia Furgalski.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas