Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.11.2018 15:24 Publikacja: 26.11.2018 12:56
Foto: 123rf.com
I o ile można liczyć, że ceny paliwa się przynajmniej ustabilizują, jeśli nawet minimalnie nie spadną, o tyle koszty pracy będą rosły. W Ryanairze zarząd podpisuje umowy z kolejnymi związkami zawodowymi, co oznacza stabilizację warunków zatrudnienia, czytaj: uregulowanie płac, czyli podwyżki wynagrodzenia, bądź poprawę warunków w jakich pracują kokpit i pracownicy pokładowi. A to kosztuje.
W niskokosztowych liniach – francuskim Joon i oraz niemieckich Eurowings zapowiadane są kolejne akcje protestacyjne. W LOT trwają negocjacje między zarządem i związkowcami, a strona społeczna liczy na regulację płac, chociaż zdaje sobie sprawę, że nierealny jest powrót do systemu wynagrodzeń z 2010 roku i wypowiedzianego przez Sebastiana Mikosza w 2013. Przewoźnik nie ukrywa, że w sytuacji zmiany warunków na rynku, przy droższym paliwie oraz kosztach strajku szacowanych przez zarząd na 15 mln złotych, zabudżetowany wynik operacyjny na poziomie 225 mln złotych jest nierealny.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas