Aktualizacja: 15.02.2015 16:16 Publikacja: 15.02.2015 15:03
Emirates Airline
Foto: Bloomberg
Pozwala im na to porozumienie o „otwartym niebie" między krajami Zatoki, a Stanami Zjednoczonymi. Powody są więc te same, dla których Emirates, Etihad i Qatar Airways wygrały z tradycyjnymi liniami w Europie. Na trasach kraje Zatoki - Ameryka linie arabskie z miesiąca na miesiąc zwiększają udział w rynku. W lotach do Azji z Europy jeszcze z korzystania z ich oferty zniechęca wydłużona czasami nawet do 6-7 godzin przesiadka w Dubaju, Abu Zabi, czy Dausze. Ten czas jednak szybko się skraca. Na przykład na trasie Warszawa- Dubaj- Bangkok na przesiadkę czeka się tylko 1,5 godziny.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas