Reklama
Rozwiń

Linie chcą oszczędnych samolotów

Rynek producenta samolotów zmienia się w rynek klienta. Producenci przechwalają się portfelami zamówień, ale nie są one szczególnie napęczniałe.

Publikacja: 11.03.2015 13:42

O przyszłooci superjumbo A380 Airbusa może zadecydować Tim Clark, szef Emirates.

O przyszłooci superjumbo A380 Airbusa może zadecydować Tim Clark, szef Emirates.

Foto: Bloomberg

A prezes Ryanaira, Michael O'Leary mówi, że ruszy z lotami za Atlantyk wtedy, kiedy będzie miał właściwy samolot. I po odpowiedniej cenie.

Nie jest wykluczone, że Boeing właśnie wymyślił taką maszynę — 180 miejscowy samolot, następcę modelu B757, który wielkością będzie się plasował pomiędzy B737 i B787. Taki rozmiar pozwoli Ryanairowi na postój, wyjście pasażerów z maszyny i wejście odlatujących na pokład w czasie nie dłuższym, niż pół godziny. Ceny biletów w wysokości ok 100 euro na trasie Europa USA, oczywiście przy utrzymanie promocji za 1 euro.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
United Airlines znów będzie latać do Izraela. Europejskie linie jeszcze czekają
Transport
Ukraina wjedzie do Polski na europejskich torach
Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS