Aktualizacja: 23.04.2015 17:36 Publikacja: 23.04.2015 17:36
Foto: Bloomberg
HondaJet, wyprodukowany i testowany w Stanach powinien uzyskać ostateczną certyfikację federalnego urzędu lotnictwa FAA za kilka miesięcy, w jakieś 70 lat po pierwszym marzeniu Soichiro o wyprodukowaniu czegoś do latania. To pozwoli otworzyć drogę dostawom odrzutowca kosztującego 4,5 mln dolarów klientom w Ameryce i Europie, a grupie Honda wejść naprawdę w biznes lotniczy.
Na uroczystości z okazji pierwszego pokazania samolotu poza USA prezes Honda Aircraft Co z Północnej Karoliny, Michimasa Fujino poinformował, że ten oszczędny w zużyciu paliwa, lekki samolot odrzutowy nie będzie oferowany w Azji wcześniej jak za 5 lat. Jego firma otrzymała już zamówienia na ponad 100 sztuk od czasu utworzenia Honda Aircraft w 2006 r.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas