Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.08.2019 17:16 Publikacja: 20.08.2019 12:43
Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki
Szef Lufthansy zapowiada, że nadal będzie walczył z liniami niskokosztowymi, zwłaszcza z powiększającą się grupą linii przejętych bądź stworzonych przez Ryanaira. Ta walka polega oczywiście na utrzymywaniu bardzo niskich cen biletów na niemieckim rynku, nawet na poziomie około 10 euro za przelot w jedną stronę. Prezes Lufthansy nawet domagał się od Komisji Europejskiej, aby zakazała sprzedawania biletów poniżej kosztów. Tyle że Lufthansa ma przewagę nad Ryanairem i innymi należącymi do Irlandczyków przewoźnikami. Jej niemieckie rejsy są przede wszystkim dowozowe do centrów przesiadkowych w Monachium i Frankfurcie, a nawet w Duesseldorfie. Jest wśród nich linia Buzz, powstała na bazie utworzonego w Polsce Ryanaira Sun. Rolą Buzza, który ma być linią o najniższych kosztach operacyjnych w grupie, ma być zastąpienie zimą 2019/2020 znacznie droższego w operacjach Laudamotion i wsparcie zarządu w walce o cięcie kosztów. Przejęcie tej austriackiej linii po upadku Air Berlin miało pomóc Ryanairowi w rozwoju na rynku austriackim i niemieckim. Na żadnym z nich Irlandczycy nie mogą się pochwalić sukcesami.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas