Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.11.2019 16:20 Publikacja: 04.11.2019 16:14
Foto: Bloomberg
Amerykańskiej linii nie podobało się postępowanie ze sprawą Alitalii w ostatnich dniach i mówi się, że nie chce rywalizować z Lufthansą. Może więc wycofać się z negocjacji i zostawić kolei Ferrovie dello Stato i grupie Atlantia dwie możliwości: przyjęcie dowolnej propozycji niemieckiej, np. prostego partnerstwa komercyjnego albo zmuszenia zarządców komisarycznych do zwrócenia się do sądu ds. bankructw — podał włoski dziennik na podstawie informacji z dwóch źródeł.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas