Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.10.2017 19:15 Publikacja: 23.10.2017 19:11
Foto: materiały prasowe
Japoński partner jest jedynym dostawcą tych skrzydeł, produkowanych z kompozytów w zakładzie w Nagoji. Ogłoszona umowa wiąże się ze strategią koncernu z USA mającą zmniejszyć strukturę jego kosztów. MHI podała w ubiegłym roku, że Boeing chce rozmawiać o niższych cenach i o zmianie warunków płatności, bo zależy mu na zwiększeniu zasobów gotówki.
Obie firmy będą również pracować nad wyposażeniem samolotów cywilnych przyszłych generacji.
Opóźnienia w pracach projektowych i w dostawach B787 związane częściowo z trudnościami w zarządzaniu światowym łańcuchem produkcyjnym skłoniły Boeinga do produkcji w większym zakresie u siebie samolotów B777X , nawet skrzydeł mimo prób MHI zachowania tej produkcji w Japonii. Udział japońskich firm w produkcji elementów do nowego samolotu szerokokadłubowego zmaleje do 21 proc. z 35 proc. w przypadku Dreamlinera. MHI będzie jednak wytwarzać elementy kadłuba B777X.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas