Aktualizacja: 23.10.2017 19:15 Publikacja: 23.10.2017 19:11
Foto: materiały prasowe
Japoński partner jest jedynym dostawcą tych skrzydeł, produkowanych z kompozytów w zakładzie w Nagoji. Ogłoszona umowa wiąże się ze strategią koncernu z USA mającą zmniejszyć strukturę jego kosztów. MHI podała w ubiegłym roku, że Boeing chce rozmawiać o niższych cenach i o zmianie warunków płatności, bo zależy mu na zwiększeniu zasobów gotówki.
Obie firmy będą również pracować nad wyposażeniem samolotów cywilnych przyszłych generacji.
Opóźnienia w pracach projektowych i w dostawach B787 związane częściowo z trudnościami w zarządzaniu światowym łańcuchem produkcyjnym skłoniły Boeinga do produkcji w większym zakresie u siebie samolotów B777X , nawet skrzydeł mimo prób MHI zachowania tej produkcji w Japonii. Udział japońskich firm w produkcji elementów do nowego samolotu szerokokadłubowego zmaleje do 21 proc. z 35 proc. w przypadku Dreamlinera. MHI będzie jednak wytwarzać elementy kadłuba B777X.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas