Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 23.10.2017 19:15 Publikacja: 23.10.2017 19:11
Foto: materiały prasowe
Japoński partner jest jedynym dostawcą tych skrzydeł, produkowanych z kompozytów w zakładzie w Nagoji. Ogłoszona umowa wiąże się ze strategią koncernu z USA mającą zmniejszyć strukturę jego kosztów. MHI podała w ubiegłym roku, że Boeing chce rozmawiać o niższych cenach i o zmianie warunków płatności, bo zależy mu na zwiększeniu zasobów gotówki.
Obie firmy będą również pracować nad wyposażeniem samolotów cywilnych przyszłych generacji.
Opóźnienia w pracach projektowych i w dostawach B787 związane częściowo z trudnościami w zarządzaniu światowym łańcuchem produkcyjnym skłoniły Boeinga do produkcji w większym zakresie u siebie samolotów B777X , nawet skrzydeł mimo prób MHI zachowania tej produkcji w Japonii. Udział japońskich firm w produkcji elementów do nowego samolotu szerokokadłubowego zmaleje do 21 proc. z 35 proc. w przypadku Dreamlinera. MHI będzie jednak wytwarzać elementy kadłuba B777X.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas