Reklama

Facebook znów wprowadza zmiany

Portal Marka Zuckerberga znów zmodyfikuje swój algorytm. Serwis społecznościowy zapowiada, że użytkownicy znajdą w swoich news feedach więcej treści lokalnych.

Aktualizacja: 30.01.2018 11:24 Publikacja: 30.01.2018 11:22

Facebook znów wprowadza zmiany

Foto: AdobeStock

adm

Jak informuje businessinsider.com.pl, serwis ogłosił, że jedną z kolejnych zmian w news feedzie, będzie nadanie specjalnego priorytetu wyświetlania materiałom oraz stronom z obszarów, w których mieszkają użytkownicy Facebooka. - Od dzisiaj będziemy wyświetlać wam więcej artykułów pochodzących od źródeł w waszym mieście lub miasteczku - napisał na Facebooku CEO firmy Mark Zuckerberg. - Jeśli obserwujesz lokalnego wydawcę lub ktoś podzieli się historią o charakterze lokalnym, może ona pojawić się wyżej w twoim news feedzie - dodał. Podkreślił także, że na początku zacznie działać to w USA, jednak z czasem funkcja pojawi się również w innych krajach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Rodzina Mai z Mławy walczy z grecką administracją
Społeczeństwo
Projekt o zmianie czasu utknął w Sejmie, więc znów musimy przestawić zegarki
Społeczeństwo
Lawina wypadków i śmiertelne ofiary szaleńczej jazdy na hulajnogach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Obrona kraju to nie tylko wyzwanie dla państwa. Jak mogą mu pomóc firmy?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama