Reklama

Coehlo rozdaje książki w internecie

Autor bestsellerowych powieści proponuje nowy model relacji między pisarzem a czytelnikiem.

Publikacja: 14.06.2015 00:39

Coehlo rozdaje książki w internecie

Foto: Wikipedia/Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)

Książki Paulo Coehlo sprzedały się w blisko 200 mln egzemplarzy na świecie. Pisarz znakomicie radzi sobie także w mediach społecznościowych. Jego profil na Facebooku ma ponad 25 mln fanów, a wpisy na Twitterze śledzi ponad 10 mln osób. Średnio co kilka godzin Brazylijczyk publikuje swoim odbiorcom coś nowego, a także często odpowiada w społecznościach na bezpośrednie pytania. Choć pisarz poradził sobie do tej pory znakomicie w realiach świata wydawniczego, chce zaproponować kolejny krok.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Społeczeństwo
Hiszpania nie boi się imigrantów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Niemcy: AfD rośnie w siłę. Przyczynia się do tego polityka zamkniętych oczu
Społeczeństwo
Nie dla adopcji czarnych kotów. Hiszpańskie miasto z tymczasowym zakazem w okresie Halloween
Społeczeństwo
Zjednoczenie Korei Południowej z Północną? Historyczny sondaż
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Sondaż: Hiszpanie i Włosi obawiają się USA niemal tak samo, jak Rosji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama