Coehlo rozdaje książki w internecie

Autor bestsellerowych powieści proponuje nowy model relacji między pisarzem a czytelnikiem.

Publikacja: 14.06.2015 00:39

Coehlo rozdaje książki w internecie

Foto: Wikipedia/Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)

Książki Paulo Coehlo sprzedały się w blisko 200 mln egzemplarzy na świecie. Pisarz znakomicie radzi sobie także w mediach społecznościowych. Jego profil na Facebooku ma ponad 25 mln fanów, a wpisy na Twitterze śledzi ponad 10 mln osób. Średnio co kilka godzin Brazylijczyk publikuje swoim odbiorcom coś nowego, a także często odpowiada w społecznościach na bezpośrednie pytania. Choć pisarz poradził sobie do tej pory znakomicie w realiach świata wydawniczego, chce zaproponować kolejny krok.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Społeczeństwo
"Niewygodny i bardzo kosztowny" czas letni. Donald Trump chce go znieść w tej kadencji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
„Niepokojąca” tajemnica. Ani gubernator, ani FBI nie wiedzą, kto steruje dronami nad New Jersey
Społeczeństwo
Właściciele najstarszej oprocentowanej obligacji świata odebrali odsetki. „Jeśli masz jedną na strychu, to nadal wypłacamy”
Społeczeństwo
Gwałtownie rośnie liczba przypadków choroby, która zabija dzieci w Afryce
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Społeczeństwo
Sondaż: Którym zagranicznym politykom ufają Ukraińcy? Zmiana na prowadzeniu