Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.10.2017 18:17 Publikacja: 09.10.2017 19:28
Foto: Archiwum prywatne
Projekt zakłada stworzenie Bazy Kotów Wolno Bytujących, bieżącą kontrolę populacji, a także kampanię społeczną. Stworzona ma być też kampania promocyjna „Koty w Gdańsku".
– Projekt obejmie promocję miasta, będzie wsparciem w utrzymywaniu czystości, co wpisuje się w zadania gminy – tłumaczy w uzasadnieniu Magdalena Bartosiewicz, autorka projektu. – Będzie też uporządkowaniem sytuacji kotów wolno bytujących, aby mieszkańcy i zwierzęta mogli żyć w symbiozie, bezpiecznie i w przyjaźni, a miasto mogło się szczycić tytułem przyjaciela zwierząt.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Jestem naukowcem, nie politykiem. W kwestii zwrotu dóbr kultury ja niczego nie żądam, niczego się nie domagam, t...
Prezydent Andrzej Duda, w ostatnim dniu swojego urzędowania, zawiódł młodzież. Choć od kilku dni prosili go o w...
Tuż przed rozpoczęciem tegorocznych Dni Konia Arabskiego i aukcji Pride of Poland prokuratura umorzyła śledztwo...
Z powodu zanieczyszczonego powietrza stolica polskich Tatr ma problemy z pobieraniem tzw. opłaty klimatycznej. P...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas