Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.10.2017 15:04 Publikacja: 11.10.2017 14:58
Foto: PAP, Radek Pietruszka
"Polska100" to projekt firmowany przez mistrza olimpijskiego Mateusza Kusznierewicza. Dziś odbyła się konferencja zapowiadająca projekt, który zakłada, że polski żeglarz sportowy w ciągu dwóch lat, począwszy od setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę (2018 r.), opłynie świat. Pomysł Kusznierewicza wspiera Polska Fundacja Narodowa, ze względu na charakter inicjatywy.
Według założenia projekt ma promować Polskę, gdy Kusznierewicz będzie pokonywał wody całego świata. Dziś zaprezentowano banderę zdobiącą maszt jachtu, który ma opłynąć kulę ziemską. Na fotografii, która znajduje się na oficjalnym profilu na Twitterze PFN widać, jak wraz z Kusznierewiczem banderę trzymają m.in. wicepremier Piotr Gliński, sekretarz stanu w resorcie spraw zagranicznych Jan Dziedziczak, minister sportu Witold Bańka i Cezary Jurkiewicz, prezes fundacji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Jestem naukowcem, nie politykiem. W kwestii zwrotu dóbr kultury ja niczego nie żądam, niczego się nie domagam, t...
Prezydent Andrzej Duda, w ostatnim dniu swojego urzędowania, zawiódł młodzież. Choć od kilku dni prosili go o w...
Tuż przed rozpoczęciem tegorocznych Dni Konia Arabskiego i aukcji Pride of Poland prokuratura umorzyła śledztwo...
Z powodu zanieczyszczonego powietrza stolica polskich Tatr ma problemy z pobieraniem tzw. opłaty klimatycznej. P...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas