Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.02.2019 14:46 Publikacja: 01.02.2019 14:40
Open'er Festival w Gdyni
Foto: Fotorzepa/ Beata Kitowska
Największa grupa nastolatków jako gatunek słuchany najczęściej wymieniła rap/hip-hop (25 procent). Na drugim miejscu, z niewielką stratą, znalazł się pop (23 procent), ale pozostałe gatunki cieszą się już znacznie mniejszym zainteresowaniem. Zaledwie dla co dziesiątego nastolatka ulubionym rodzajem muzyki jest rock (10 procent), mniejszym zainteresowaniem cieszą się disco polo, dance (po 8 procent) czy muzyka elektroniczna (5 procent).
NCK poprosiło uczestników badania także o wybór ulubionego wykonawcy - tu triumfował raper Paluch, wyprzedzając Rihannę i kolejnego przedstawiciela hip-hopu - Szpaku. Co ciekawe, na solidnym piątym miejscu znalazł się niemłody już Eminem, a na 11. nieżyjący już od prawie 10 lat Michael Jackson. W najlepszej dwudziestce nie ma za to Dawida Podsiadły, bijącego rekordy popularności wśród dorosłej publiczności.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Jestem naukowcem, nie politykiem. W kwestii zwrotu dóbr kultury ja niczego nie żądam, niczego się nie domagam, t...
Prezydent Andrzej Duda, w ostatnim dniu swojego urzędowania, zawiódł młodzież. Choć od kilku dni prosili go o w...
Tuż przed rozpoczęciem tegorocznych Dni Konia Arabskiego i aukcji Pride of Poland prokuratura umorzyła śledztwo...
Z powodu zanieczyszczonego powietrza stolica polskich Tatr ma problemy z pobieraniem tzw. opłaty klimatycznej. P...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas