Reklama
Rozwiń
Reklama

Król dopalaczy promuje się na Pucharze Świata

Tysiące fanów przyjadą dziś do Zakopanego, by kibicować Adamowi Małyszowi. Będzie tam także Dawid Bratko, który chce promować napój energetyczny

Aktualizacja: 21.01.2011 03:20 Publikacja: 21.01.2011 03:18

Dawid Bratka

Dawid Bratka

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Trzy dni zawodów Pucharu Świata przyciągają pod Wielką Krokiew tłumy kibiców.

– Sprzedało się ponad 20 tysięcy biletów – mówi Ewa Matuszewska, rzeczniczka zakopiańskiego urzędu miasta. Tuż przed rozpoczęciem imprezy w hotelu przy drodze wiodącej pod Wielką Krokiew konferencję prasową zwołał Dawid Bratko, były właściciel sieci sklepów z dopalaczami Smartszop.

Chce wykorzystać popularną imprezę, by zaprezentować biznesowe plany i promować napój energetyczny, dostępny na rynku od trzech miesięcy. Jego nazwa kojarzy się wielu z siecią sklepów [link=http://Smartszop.pl]Smartszop.pl[/link].

– Nie zdradzę szczegółów piątkowej konferencji. Zapraszam do Zakopanego – mówi Bratko. – Jestem człowiekiem biznesu i na pewno ze swej działalności nie zrezygnuję.

Były właściciel sklepów z dopalaczami zlekceważył w październiku zakaz handlu tymi substancjami. Po tym, gdy sanepid i policja zamknęły jego sklepy, zerwał założone na drzwiach plomby i próbował nadal sprzedawać „artykuły kolekcjonerskie”. Został zatrzymany, ale sąd odrzucił wniosek prokuratury o areszt. Teraz jest wolny i zamierza domagać się od państwa odszkodowania za poniesione straty. A napój ma reklamować hasłem: „Nie pozwól go zapuszkować”. Zapewnia, że specyfik produkowany w jednym z państw UE posiada wymagane w Polsce zezwolenia.

Reklama
Reklama

– Jesteśmy na wizytę króla dopalaczy przygotowani – zapewnia Matuszewska. – Straż miejska i policja są wyczulone, by zwracać uwagę na dziwne produkty, które mogą pojawić się w Zakopanem podczas imprezy. Być może służby miejskie wybiorą się też na konferencję pana Bratki, choć nie dostaliśmy od niego zaproszenia.

W tym samym hotelu, gdzie się ona odbędzie, w poprzednich latach mieściło się biuro prasowe zawodów narciarskich. A podczas jednej z imprez w Zakopanem inny napój promowała firma sponsorująca Adama Małysza.

Trzy dni zawodów Pucharu Świata przyciągają pod Wielką Krokiew tłumy kibiców.

– Sprzedało się ponad 20 tysięcy biletów – mówi Ewa Matuszewska, rzeczniczka zakopiańskiego urzędu miasta. Tuż przed rozpoczęciem imprezy w hotelu przy drodze wiodącej pod Wielką Krokiew konferencję prasową zwołał Dawid Bratko, były właściciel sieci sklepów z dopalaczami Smartszop.

Pozostało jeszcze 80% artykułu
Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Społeczeństwo
Damian „Stifler” Zduńczyk w kampanii społecznej kierowanej do dzieci. Ministerstwo się odcina
Społeczeństwo
Jak rozmawia ze sobą młodzież? Oto kandydaci do Młodzieżowego Słowa Roku 2025
Społeczeństwo
Trwają obchody Narodowego Święta Niepodległości
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Społeczeństwo
Andrzej Poczobut i Waldemar Łysiak odznaczeni Orderami Orła Białego
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama