Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.09.2017 08:40 Publikacja: 23.09.2017 08:34
Foto: Tiia Monto [CC BY-SA 4.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0)], via Wikimedia Commons
Pobyt Chińczyka na helsińskim lotnisku to część kampanii marketingowej fińskiego operatora portu lotniczego Finavia. Projekt #LIFEINHEL ma być połączeniem reality TV, akcji w mediach społecznościowych i gier. Celem ma być promowanie Helsinek jako węzła tranzytowego dla podróżujących z Azji do Europy. Zhu ma codziennie otrzymywać nowe "wyzwania", dostosowując się do życia na lotnisku.
Zhu to popularny chiński aktor i osobowość telewizyjna. Był gwiazdą filmów "Shijin" i "Daizong.
Europejczycy powinni zgromadzić zapasy, które pozwolą im na przetrwanie pierwszych 72 godzin ewentualnego kryzys...
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas