Reklama

Wpływ pogody na teatr

Nowe media pomagają na Praskim Quadriennale wrócić do natury i obnażyć fałsz wirtualności.

Aktualizacja: 21.06.2015 22:26 Publikacja: 21.06.2015 19:15

„Post-Apocalypsis” – fragment polskiej ekspozycji na Praskim Quadriennale

„Post-Apocalypsis” – fragment polskiej ekspozycji na Praskim Quadriennale

Foto: instytut teatralny

Korespondencja z Pragi

Czarnobyl, Fukushima, Los Alamos – miejsca wielkich światowych katastrof – znajdują się pod ciągłą obserwacją autorów polskiej ekspozycji „Post-Apocalypsis", w tym kurator Agnieszki Jelewskiej.

Tytuł nawiązuje do ostatniego spektaklu Jerzego Grotowskiego, niezmiennie jednego z najsłynniejszych reformatorów światowego teatru, a instalacji patronuje Jerzy Gurawski, scenograf Grotowskiego.

Polska ekspozycja przygotowana przez Instytut Teatralny idealnie nawiązuje do hasła Praskiego Quadriennale: „Pogoda, muzyka, polityka": do diagnozy, że globalna gospodarka, wywołując zmiany klimatyczne, ma wpływ, na zasadzie efektu domina, na każdy zakątek Ziemi.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rzeźba
Anatomia antyku na Zamku Królewskim z kolekcji Stanisława Augusta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Rzeźba
Rzeźby Abakanowicz wkroczyły na Wawel. Jej drapieżne ptaki nurkują wśród drzew
Rzeźba
Salvador Dalí : Rzeźby mistrza surrealizmu
Rzeźba
Ai Weiwei w Parku Rzeźby na Bródnie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama