Reklama

Ankieta satysfakcji pacjenta. Na co zwracają uwagę Polacy po wyjściu ze szpitala?

Higiena rąk, komunikacja z pacjentem, poszanowanie intymności oraz włączanie w proces decyzyjny to kluczowe elementy, które wymagają poprawy w toku leczenia szpitalnego - wynika z badania satysfakcji pacjenta, realizowanego przez dziesięć szpitali w Polsce we współpracy z TUW PZUW.

Publikacja: 19.03.2025 09:54

Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW

Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW

Foto: Rzeczpospolita

Szpital 360 to projekt TUW PZUW skierowany do podmiotów leczniczych, którego celem jest stymulowanie zarządzania ryzykiem oraz zwiększanie bezpieczeństwa pacjentów w procesie diagnozowania i leczenia. Istotnym elementem programu jest ankieta prowadzona wśród pacjentów, która pozwala na ocenę ich satysfakcji po zakończonym leczeniu. - Dzięki temu szpitale mogą monitorować jakość świadczonych usług oraz identyfikować obszary wymagające poprawy – zauważa Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek zdrowia
Prof. Andrzej Czamara: Fizjoterapeuci potrzebują porozumienia
Rynek zdrowia
Prof. Andrzej Czamara o sporze w KIF. „Sami sobie przeszkadzamy”
Rynek zdrowia
Polska ma zasoby, żeby zająć strategiczne miejsce na europejskiej mapie biotechnologii
Rynek zdrowia
Zawód psychoterapeuty zostanie uregulowany? Większość popiera ścieżkę ustawową
Rynek zdrowia
Wszyscy uczestnicy systemu są skazani na rozwój
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama