Ankieta satysfakcji pacjenta. Na co zwracają uwagę Polacy po wyjściu ze szpitala?

Higiena rąk, komunikacja z pacjentem, poszanowanie intymności oraz włączanie w proces decyzyjny to kluczowe elementy, które wymagają poprawy w toku leczenia szpitalnego - wynika z badania satysfakcji pacjenta, realizowanego przez dziesięć szpitali w Polsce we współpracy z TUW PZUW.

Publikacja: 19.03.2025 09:54

Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW

Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW

Foto: Rzeczpospolita

Szpital 360 to projekt TUW PZUW skierowany do podmiotów leczniczych, którego celem jest stymulowanie zarządzania ryzykiem oraz zwiększanie bezpieczeństwa pacjentów w procesie diagnozowania i leczenia. Istotnym elementem programu jest ankieta prowadzona wśród pacjentów, która pozwala na ocenę ich satysfakcji po zakończonym leczeniu. - Dzięki temu szpitale mogą monitorować jakość świadczonych usług oraz identyfikować obszary wymagające poprawy – zauważa Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rynek zdrowia
Polska ma zasoby, żeby zająć strategiczne miejsce na europejskiej mapie biotechnologii
Rynek zdrowia
Zawód psychoterapeuty zostanie uregulowany? Większość popiera ścieżkę ustawową
Rynek zdrowia
Wszyscy uczestnicy systemu są skazani na rozwój
Rynek zdrowia
Co dalej z Apteką dla Aptekarza 2.0? Szef GIF: „Beneficjentem zmian powinien być pacjent”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Rynek zdrowia
Synergia pilnie potrzebna pacjentom