Reklama

Ankieta satysfakcji pacjenta. Na co zwracają uwagę Polacy po wyjściu ze szpitala?

Higiena rąk, komunikacja z pacjentem, poszanowanie intymności oraz włączanie w proces decyzyjny to kluczowe elementy, które wymagają poprawy w toku leczenia szpitalnego - wynika z badania satysfakcji pacjenta, realizowanego przez dziesięć szpitali w Polsce we współpracy z TUW PZUW.

Publikacja: 19.03.2025 09:54

Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW

Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW

Foto: Rzeczpospolita

Szpital 360 to projekt TUW PZUW skierowany do podmiotów leczniczych, którego celem jest stymulowanie zarządzania ryzykiem oraz zwiększanie bezpieczeństwa pacjentów w procesie diagnozowania i leczenia. Istotnym elementem programu jest ankieta prowadzona wśród pacjentów, która pozwala na ocenę ich satysfakcji po zakończonym leczeniu. - Dzięki temu szpitale mogą monitorować jakość świadczonych usług oraz identyfikować obszary wymagające poprawy – zauważa Piotr Daniluk, dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Medycznym TUW PZUW.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rynek zdrowia
Anna Grzelka: W sporze o psychoterapię chodzi przede wszystkim o pacjentów
Rynek zdrowia
Biznes czeka na strategię w sprawie badań klinicznych
Rynek zdrowia
Prof. Andrzej Czamara: Fizjoterapeuci potrzebują porozumienia
Rynek zdrowia
Prof. Andrzej Czamara o sporze w KIF. „Sami sobie przeszkadzamy”
Rynek zdrowia
Polska ma zasoby, żeby zająć strategiczne miejsce na europejskiej mapie biotechnologii
Reklama
Reklama