Aktualizacja: 25.10.2016 21:52 Publikacja: 25.10.2016 20:31
W jednym z eksperymentów badawczych poproszono dwie grupy uczestników, by wyobraziły sobie mechanika samochodowego mężczyznę i mechanika kobietę. Potem obydwa zespoły dostały do rozwiązania kilka zdań, w których liczyła się kreatywność. Okazało się, że druga grupa, która wcześniej miała wyjść poza schemat i wyobrażając sobie mechanika kobietę, uzyskała kilkakrotnie wyższy wynik w zadaniach niż pierwsza.
To jeden z całej serii przykładów, jakie podawał Richard Crips, szef Laboratorium Nauk Behawioralnych w Aston Business School podczas październikowego 7. Forum Europejskich Kart Różnorodności w Dublinie.
Nie tylko branża i miejsce zamieszkania, ale również wysokość wynagrodzenia mają wpływ na możliwość pracy z domu.
Przy rosnącej presji na efektywność powinni o nią zadbać też pracownicy, co może też oznaczać inne podejście do...
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas