Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.10.2016 21:52 Publikacja: 25.10.2016 20:31
W jednym z eksperymentów badawczych poproszono dwie grupy uczestników, by wyobraziły sobie mechanika samochodowego mężczyznę i mechanika kobietę. Potem obydwa zespoły dostały do rozwiązania kilka zdań, w których liczyła się kreatywność. Okazało się, że druga grupa, która wcześniej miała wyjść poza schemat i wyobrażając sobie mechanika kobietę, uzyskała kilkakrotnie wyższy wynik w zadaniach niż pierwsza.
To jeden z całej serii przykładów, jakie podawał Richard Crips, szef Laboratorium Nauk Behawioralnych w Aston Business School podczas październikowego 7. Forum Europejskich Kart Różnorodności w Dublinie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kobiety z pokolenia milenialsów najmniej są pewne stabilności swojej pracy. Najwięcej z nich ma także poczucie j...
Pracownicy mają sprecyzowane wyobrażenie, jakie cechy powinien mieć idealny pracodawca. Nie zawsze udaje się go...
Większość z Polek i Polaków uważa, że ich praca ma sens. Jednak połowa odczuwa w niej codzienny stres, a co czwa...
Choć niewiele firm w Polsce uregulowało korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji, to coraz częściej oczekuj...
Pracownicy z krajów Europy Środkowo-Wschodniej byli przez długi czas podporą niemieckiego rynku pracy, łagodząc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas