Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2018 12:13 Publikacja: 09.04.2018 11:13
Foto: Bloomberg
Plantatorów oburzyła reklama jednej z przypraw, w której argumentem przemawiającym na najlepszą jakością i smakiem ma być fakt, iż w składzie przyprawy znajduje się najlepsza papryka, bo hiszpańska - informuje portal farmer.pl.
Plantatorzy chcą, by Unilever zaprzestał emisji reklamy i napisali list otwarty do koncernu oraz mediów, Ministerstwa Rolnictwa, organizacji rolniczych oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Ponad 243 mln zł wypłaciła Polska w ubiegłym roku rolnikom za wybijanie stad zwierząt w ramach zwalczania ASF, p...
Dumpingowe do tej pory ceny nawozów z Rosji i Białorusi zaczną od lipca drastycznie rosnąć. Wzmocni to europejsk...
Światowe ceny głównych grup żywności zmalały w maju, bo staniały bardziej zboża, oleje roślinne i cukier — podał...
W minionym roku padło na Białorusi blisko 150 tysięcy krów. W tym roku jest to już 52 tysiące. I nie jest to efe...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie ko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas