Aktualizacja: 09.04.2018 12:13 Publikacja: 09.04.2018 11:13
Foto: Bloomberg
Plantatorów oburzyła reklama jednej z przypraw, w której argumentem przemawiającym na najlepszą jakością i smakiem ma być fakt, iż w składzie przyprawy znajduje się najlepsza papryka, bo hiszpańska - informuje portal farmer.pl.
Plantatorzy chcą, by Unilever zaprzestał emisji reklamy i napisali list otwarty do koncernu oraz mediów, Ministerstwa Rolnictwa, organizacji rolniczych oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
– Ukraina przechodzi ten sam proces co wszystkie kraje kandydujące. KE oceni stan gotowości Ukrainy do przystoso...
Ceny na świecie głównych grup surowców spożywczych wzrosły w kwietniu głównie z powodu droższych zbóż, mięsa i n...
Setki pracowników gospodarstw towarowych zebrały się w Warszawie, by wyrazić swój sprzeciw wobec opieszałości KO...
Postępująca degradacja środowiska naturalnego oraz wpływ działalności człowieka na zmiany klimatyczne od lat bud...
Straty nawet 100 mln zł dziennie grożą producentom mleka, gdyby pryszczyca pojawiła się na Podlasiu. Cała branża...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas