Michał Kolanko: Kampania coraz bardziej solo

Dzięki mediom społecznościowym kandydaci i kandydatki mają coraz więcej możliwości.

Publikacja: 30.08.2023 03:00

Michał Kolanko: Kampania coraz bardziej solo

Foto: PAP/Piotr Polak

Każdy cykl wyborczy przynosi zmiany w strategii walki o głosy i zmiany w ekosystemie medialnym. Nie inaczej jest teraz. Pierwsze wybory w cyklu 2023–2025 to akurat kampania parlamentarna. I już teraz, gdy wkracza w kluczową fazę, można pokusić się o kilka obserwacji.

Media społecznościowe – gdzie przenosi się znaczna część wyborczej debaty – dają politykom i polityczkom zupełnie nowe możliwości. W miarę jak stają się coraz ważniejsze, politycy mogą budować własną rozpoznawalność w coraz większym oderwaniu od centrali partyjnej.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Publicystyka
Marek Kutarba: Czy Polska naprawdę powinna bać się bardziej sojuszniczych Niemiec niż wrogiej jej Rosji?
Publicystyka
Adam Bielan i Michał Kamiński podłożyli ogień pod koalicję. Donald Tusk ma problem
Publicystyka
Marek Migalski: Dekonstrukcja rządu
Publicystyka
Estera Flieger: Donald Tusk uwierzył, że może już tylko przegrać
Publicystyka
Dariusz Lasocki: 10 powodów, dla których wstyd mi za te wybory
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama