Michał Kolanko: Kampania coraz bardziej solo

Dzięki mediom społecznościowym kandydaci i kandydatki mają coraz więcej możliwości.

Publikacja: 30.08.2023 03:00

Michał Kolanko: Kampania coraz bardziej solo

Foto: PAP/Piotr Polak

Każdy cykl wyborczy przynosi zmiany w strategii walki o głosy i zmiany w ekosystemie medialnym. Nie inaczej jest teraz. Pierwsze wybory w cyklu 2023–2025 to akurat kampania parlamentarna. I już teraz, gdy wkracza w kluczową fazę, można pokusić się o kilka obserwacji.

Media społecznościowe – gdzie przenosi się znaczna część wyborczej debaty – dają politykom i polityczkom zupełnie nowe możliwości. W miarę jak stają się coraz ważniejsze, politycy mogą budować własną rozpoznawalność w coraz większym oderwaniu od centrali partyjnej.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Publicystyka
Rosja zamyka polski konsulat. Dlaczego akurat w Petersburgu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Publicystyka
Marek Kozubal: Dlaczego Polacy nie chcą wracać do Polski
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: PiS robi Nawrockiemu kampanię na tragedii, żeby uderzyć w Trzaskowskiego
Publicystyka
Estera Flieger: „Francji już nie ma”, ale odbudowała katedrę Notre-Dame
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Publicystyka
Trzaskowski zaczyna z impetem. I chce uniknąć błędów z przeszłości