Żabka ruszy do walki o portfele unikających mięsa

Sieć szykuje nową markę roślinnego nabiału i alternatyw mięsa Plant Hunter – wynika z nieoficjalnych informacji „Rz". Nie jest jedyna. To rynek wart w Polsce niemal 1 mld zł.

Aktualizacja: 22.03.2021 05:08 Publikacja: 21.03.2021 20:00

Żabka ruszy do walki o portfele unikających mięsa

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Żabka nie odpowiedziała na nasze pytania o nazwę nowej marki i plan debiutu. W niedawnym wywiadzie dla „Rzeczpospolitej" o nowym asortymencie wspomniała Anna Grabowska, wiceprezes sieci. – Z myślą o tych klientach rozbudowujemy portfolio produktów i przekąsek bezmięsnych jak np. hot dogi, które smakują jak mięsne, ale dla naszej planety są lepszym rozwiązaniem. Intensywnie pracujemy także nad nową marką roślinną, która w ciągu kilku miesięcy pojawi się w sklepach – mówiła.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
Na pieczywo wydajemy coraz więcej. I zmieniamy nasze zwyczaje
Przemysł spożywczy
Rząd Donalda Trumpa zwrócił się do Danii o pomoc. W USA brakuje jaj
Przemysł spożywczy
Amerykańskie koncerny proszą Trumpa o zwolnienie z ceł. Ostrzegają przed podwyżkami
Przemysł spożywczy
Abstynent Putin każe Rosjanom nie pić. Produkcja wódki najniższa od ośmiu lat
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Przemysł spożywczy
Kawa wreszcie zacznie tanieć? Świat czeka na zbiory w Brazylii
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń