Woda Evita pojawiła się w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Inspiracją dla tej popularnej wówczas marki była postać Evity Peron, żony prezydenta Argentyny Juana Perona. Zrobiło się o niej głośno za sprawą filmu „Evita" z Madonną w roli tytułowej.
Kłopoty finansowe poprzednich właścicieli (po spółce Evita rozlewnia należała do Sesa Polska) sprawiły, że kilka lat temu marka zniknęła ze sklepów.
W 2014 r. przejęła ją, wraz zakładem w Biskupcu, firma Fonti. Jej prezes Tomasz Księżopolski tłumaczy, że do zakupu skłoniły go liczne atuty wody, a także świetna i rozpoznawalna marka.
Nie licząc Evity do zakładu w Biskupcu należą też marki napojów stwarzające, jak wyjaśnia szef Fonti, możliwość zbudowania silnego portfolio, m.in. w kategorii cola, kwas chlebowy i napojów owocowych. Firma planuje wprowadzenie kilku marek napojów.
Reaktywowana Evita dostępna jest w trzech wersjach różniących się stopniem nasycenia dwutlenkiem węgla: woda niegazowana, woda gazowana, woda lekko gazowana. Evita pakowana jest w butelkach o pojemności 1,5 litra.