Aktualizacja: 20.02.2015 09:29 Publikacja: 20.02.2015 09:29
Foto: Bloomberg
Spożywcza grupa podaje, że w 2014 r. jej biznes urósł o 4,5 proc., w czym 2,3 proc. był to „rzeczywisty wzrost wewnętrzny", a 2,2 proc. to kwestia zmian cen. Wartość sprzedaży wyniosła 91,6 mld CHF - co oznacza spadek o 0,6 proc. w wyniku negatywnych różnic kursów walut. Firma podaje, że bilans akwizycji oraz zbycia aktywów netto spowodował wzrost sprzedaży o 0,4 proc. Zysk operacyjny grupy wyniósł 14 mld CHF, co oznacza 15,3-proc. marżę, czyli większą o 10 pkt bazowych i o 30 pkt przy zachowaniu stałego kursu walutowego. Z kolei zysk netto wzrósł o 4,4 mld CHF do 14,5 mld CHF. Ta zwyżka jest zasługą m.in. zysku wynikającego ze sprzedaży części udziałów spółki L'Oréal oraz z rewaluacji udziałów w spółce Galderma. Zysk na akcję Nestle wyniósł 4,54 CHF, co oznacza wzrost o 44,6 proc.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas