Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.03.2015 07:16 Publikacja: 18.03.2015 00:01
Zaostrza się konkurencja na kurczącym się rynku wódki.
Foto: Bloomberg
– Rozwijanie własnej dystrybucji jest dziś konieczne – mówi „Rzeczpospolitej" Grzegorz Ślak, prezes i współwłaściciel firmy Akwawit-Polmos. – Rentowność biznesu spirytusowego jest bardzo niska i dzielenie się marżą z pośrednikami mija się z celem.
Sprzedażą wódek należących do Akwawitu – w tym flagowych marek Krakus i Vratislawia – zajmuje się jego spółka zależna Krakus. Na przełomie 2015 i 2016 r. ma zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Chce zdobyć pieniądze na otwieranie sklepów z alkoholem, napojami i słonymi przekąskami pod marką Krakus oraz lokali Ojczysta Czysta, będących połączeniem sklepów i restauracji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas