Reklama

Nestlé: Sojusz dla Młodych wesprze ich w czasach pandemii

300 firm zaangażowanych w Alliance for YOUth, czyli Sojusz dla Młodych - inicjatywę koncernu Nestlé na rzecz walki z bezrobociem wśród młodzieży, ogłosiło we wtorek dodatkowe zobowiązania. Zaoferują młodym ludziom 300 tys. nowych miejsc pracy, staży i praktyk do 2025 r.

Publikacja: 27.10.2020 12:02

Nestlé: Sojusz dla Młodych wesprze ich w czasach pandemii

Foto: Bloomberg

- Chcemy dać młodym ludziom wiarę w przyszłość, a także możliwość zdobycia umiejętności i doświadczenia - podkreślał Marco Settembri, prezes Nestlé Europe, Middle East and North Africa ogłaszając podczas wtorkowej e-konferencji prasowej nowe zobowiązanie podjęte przez Nestlé i 300 innych firm zaangażowanych w rozwijany od jesieni 2013 r. projekt Alliance for YOUth, czyli Sojusz dla Młodych.

Inicjatywa, dzięki której pierwszą pracę, staż czy praktykę zdobyło już ok. 450 tysięcy młodych ludzi (do 30. roku życia) w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, teraz chce wesprzeć „pokolenie lockdownu”. Tym bardziej, że pandemia zwiększyła liczbę bezrobotnych do 30. roku życia o 28 milionów. 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama