Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.10.2020 13:37 Publikacja: 27.10.2020 13:37
Foto: AdobeStock
Sprzedaż szwajcarskiej czekolady spadła w okresie styczeń-sierpień o 14,3 procent. Szczególnie mocny spadek był w okresie od kwietnia do sierpnia – w stosunku do porównywalnego okresu 2019 roku spadek wyniósł 21,5 procenta. Organizacja zrzeszająca producentów czekolady Chocosuisse w informacji o spadkach zwróciła uwagę, że spadła zarówno sprzedaż na rodzimym rynku, jak i eksport.
Eksport jest bardzo istotny dla producentów czekolady ze Szwajcarii – 70 procent produkcji jest kierowana na rynki zagraniczne. Na znaczące spadki sprzedaży słodkości wpływa zwłaszcza spadek ruchu turystycznego, twierdzi Chocosuisse, zrzeszająca między innymi tak znane marki, jak Barry Callebaut czy Lindt&Spruengli.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas