Indie zachęcają swoich obywateli, by jedli więcej cukru

Indyjski przemysł cukrowy chce „rozprawić się z mitami na temat cukru”. W tle jest kryzys nadpodaży.

Publikacja: 03.11.2020 14:53

Indie zachęcają swoich obywateli, by jedli więcej cukru

Foto: AdobeStock

Zrzeszenie producentów cukru w Indiach Indian Sugar Mills Association rozpoczęło kampanię mającą na celu zachęcenie Hindusów do jedzenia większych ilości cukru. ISMA twierdzi, że chce się „rozprawić z mitami na temat cukru i jego efektów zdrowotnych”.

Kampanię ISMA prowadzi pod hasłem „Jedz, pij i bądź zdrowy: trochę cukru nie zaszkodzi”. Prowadzona ona jest online z użyciem mediów społecznościowych i warsztatów online, na których sławni szefowie kuchni i specjalizujący się w zdrowiu coache dyskutują o zdrowym życiu. W ramach kampanii prezentowane są przepisy na słodycze, a głównym „wrogiem” są tu sztuczne słodziki, co do których sugeruje się, w ramach kampanii ISMA, że nie pomagają stracić wagi i mają negatywne konsekwencje zdrowotne. Kampanię wsparł sekretarz ds. żywności Sudhanshu Panday.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku