Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 00:12 Publikacja: 29.08.2023 17:38
Foto: Bloomberg
Hasło reklamowe „palce lizać” (Finger Lickin Good) jest używane przez KFC w różnych kombinacjach od lat 50. XX wieku. Najnowsza odsłona kampanii reklamowej pod tym hasłem, która mówi "wybaczcie sztućce to jest tak dobre, że palce lizać", nie spodobała się jednak w Kanadzie, gdzie wielkoformatowe reklamy i udostępniona przez szefa marketingu koncernu na X (d. Twitter) grafika wzbudziły, jak zauważają kanadyjskie i amerykańskie media, kontrowersje wśród ciemnoskórych Kanadyjczyków i komentatorów w serwisie X (d. Twitter). Przedstawiająca czarnoskórego człowieka jedzącego kurczaka bez użycia sztućców reklama została oskarżona o utrwalanie rasistowskich stereotypów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas