Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 23:57 Publikacja: 25.04.2023 10:58
Foto: Choo Yut Shing/CC BY-NC-SA 2.0/Flickr
Obecnie sieć ma placówki w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 25 krajach Europy, Azji, Środkowego Wschodu, Ameryki Łacińskiej i Oceanii. O jej planach rozwoju pierwszy napisał serwis Wiadomości Handlowe.
Jednak wiążące decyzje nie zapadły, firma jedynie otwiera opcje na kolejne nowe rynki. - Obecnie w Europie nie ma żadnych placówek, trudno się spodziewać wejścia tylko na jeden rynek, dla operatora franczyzowego nie ma to biznesowo żadnego sensu - mówi nam jeden z operatorów gastronomicznych. Kluczowe będzie raczej zdobycie przyczółka w postaci rynków niemieckiego czy hiszpańskiego, gdzie już panuje duża konkurencja.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas