Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 02:04 Publikacja: 25.04.2023 10:58
Foto: Choo Yut Shing/CC BY-NC-SA 2.0/Flickr
Obecnie sieć ma placówki w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 25 krajach Europy, Azji, Środkowego Wschodu, Ameryki Łacińskiej i Oceanii. O jej planach rozwoju pierwszy napisał serwis Wiadomości Handlowe.
Jednak wiążące decyzje nie zapadły, firma jedynie otwiera opcje na kolejne nowe rynki. - Obecnie w Europie nie ma żadnych placówek, trudno się spodziewać wejścia tylko na jeden rynek, dla operatora franczyzowego nie ma to biznesowo żadnego sensu - mówi nam jeden z operatorów gastronomicznych. Kluczowe będzie raczej zdobycie przyczółka w postaci rynków niemieckiego czy hiszpańskiego, gdzie już panuje duża konkurencja.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas