Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielkanoc to dla Francuzów wyroby z czekolady

Wielkanoc to dla Francuzów wyroby z czekolady. Mimo kryzysu jej sprzedaż jej stabilna: 15 180 ton w 2015 r. po 14 960 rok wcześniej — pisze „La Tribune"

Aktualizacja: 27.03.2016 22:40 Publikacja: 27.03.2016 20:08

Wielkanoc to dla Francuzów wyroby z czekolady

Foto: Bloomberg

6,7 kilogramów czarnej, białej czy mlecznej rocznie na statystycznego Francuza daje im siódme miejsce w Europie, daleko za liderami, Niemcami, którzy zjadają po 12,22 kg. Średnio wydają na te słodycze 110 euro rocznie.

- Symbolem Wielkanocy jest jajko — symbol odnowy, życia, nadejścia wiosny, jest więc powszechnym prezentem na te święta — wyjaśnia sekretarz generalny organizacji producentów czekolady, Florence Pradier.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama