Reklama

Wielkanoc to dla Francuzów wyroby z czekolady

Wielkanoc to dla Francuzów wyroby z czekolady. Mimo kryzysu jej sprzedaż jej stabilna: 15 180 ton w 2015 r. po 14 960 rok wcześniej — pisze „La Tribune"

Aktualizacja: 27.03.2016 22:40 Publikacja: 27.03.2016 20:08

Wielkanoc to dla Francuzów wyroby z czekolady

Foto: Bloomberg

6,7 kilogramów czarnej, białej czy mlecznej rocznie na statystycznego Francuza daje im siódme miejsce w Europie, daleko za liderami, Niemcami, którzy zjadają po 12,22 kg. Średnio wydają na te słodycze 110 euro rocznie.

- Symbolem Wielkanocy jest jajko — symbol odnowy, życia, nadejścia wiosny, jest więc powszechnym prezentem na te święta — wyjaśnia sekretarz generalny organizacji producentów czekolady, Florence Pradier.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama