Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 05:53 Publikacja: 09.11.2022 09:16
Foto: Bloomberg
Według Dmitrija Izaczenkowa z firmy Ładoga znacznie wzrosło zapotrzebowanie na wina musujące, francuski koniak i szkocką whisky w sklepach i restauracjach w przedsylwestrowych zakupach. Lwia część z nich to marki zagraniczne, które opuściły rynek z powodu sankcji – informuje rosyjski portal niezależny Meduza.
Według Aleksandra Lipilina, p.o. dyrektora firmy winiarskiej Fort, w tym roku generalnie szampana będzie pić znacznie mniej Rosjan, ponieważ w Rosji ten trunek sprzedają już tylko tylko mali producenci. Szef Crimean Vodka Company, Wiktor Złotnicki, powiedział RBC, że dostawcom w zasadzie już teraz brakuje najbardziej poszukiwanych trunków, w tym whisky, rumu, ginu i francuskiego koniaku.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas