Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 16:58 Publikacja: 30.09.2022 16:48
Foto: Adobe Stock
Happy Meal to jedna z silniejszych marek w portfelu McDonald’s, od lat doskonale znana i z przyjemnymi skojarzeniami. Teraz sieć chce dodatkowo zarobić na tym sentymencie i wypuszcza zestawy dotąd oferowane w wersjach dla dzieci także w formacie dla dorosłej klienteli.
Hasłem akcji może być „nigdy nie jesteś za stary na Happy Meal”, a przynajmniej na to liczy McDonald's. Gigant fast foodów ogłosił plany wprowadzenia posiłków dla dorosłych – wraz z darmową zabawką – w ramach inicjatywy mającej na celu powrót do nostalgicznych skojarzeń z czerwonymi, kartonowymi pudełkami restauracji.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas