Małpki świetnie sprzedają się o poranku w dni robocze

Już blisko połowa wódki płynie do klientów w małych butelkach. Od poniedziałku do piątku, do południa sklepy mają już za sobą jedną trzecią sprzedaży małpek.

Publikacja: 15.04.2019 21:00

Małpki świetnie sprzedają się o poranku w dni robocze

Foto: Adobe Stock

Ostatni artykuł „Rzeczpospolitej" o ogromnej popularności małych butelek wódek wywołała spore zainteresowanie, dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się temu fenomenowi. Na prośbę naszej redakcji Centrum Monitorowania Rynku przeanalizowało sprzedaż wódki w małych sklepach, gdzie niewielkie pojemności mają największe wzięcie. Wnioski? Małpki zajęły po cichu niemal połowę rynku wódek w małych sklepach, ich sprzedaż rusza ostro w górę już o świcie i do południa dominuje nad innymi pojemnościami.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku