Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.07.2015 07:44 Publikacja: 10.07.2015 07:26
Foto: Fotorzepa, Urszula Lesman
Według ogłoszonych w ubiegłym roku regulacji obowiązek informowania klientów o ilości serwowanych kalorii miał obowiązywać od 1 grudnia bieżącego roku. FDA odłożyła jednak moment wejścia w życie przepisów o 12 miesięcy.
Wymogiem publikowania informacji o kaloryczności produktów i potraw, przyjętym przez Kongres w 2010 roku w Affordable Care Act, mają być objęte wszystkie sieci posiadające co najmniej 20 lokali. Dotyczy to nie tylko restauracji, ale także supermarketów, sklepów spożywczych a nawet kin. Wszystkie te instytucje będą musiały we wszystkich miejscach podawać wartość kaloryczną produktów. Wejście w życie przepisów ma pomóc w ogólnokrajowej kampanii walki z otyłością.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
21 października w Warszawie odbyła się konferencja Plant Powered Perspectives 25. Uczestnicy zaprezentowali wiel...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
Z początkiem 2026 r. Grupa Żywiec zakończy produkcję w Browarze Namysłów. Zwolni pracowników i sprzeda sam zakła...
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas