Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.07.2015 07:44 Publikacja: 10.07.2015 07:26
Foto: Fotorzepa, Urszula Lesman
Według ogłoszonych w ubiegłym roku regulacji obowiązek informowania klientów o ilości serwowanych kalorii miał obowiązywać od 1 grudnia bieżącego roku. FDA odłożyła jednak moment wejścia w życie przepisów o 12 miesięcy.
Wymogiem publikowania informacji o kaloryczności produktów i potraw, przyjętym przez Kongres w 2010 roku w Affordable Care Act, mają być objęte wszystkie sieci posiadające co najmniej 20 lokali. Dotyczy to nie tylko restauracji, ale także supermarketów, sklepów spożywczych a nawet kin. Wszystkie te instytucje będą musiały we wszystkich miejscach podawać wartość kaloryczną produktów. Wejście w życie przepisów ma pomóc w ogólnokrajowej kampanii walki z otyłością.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas